Wal go na pizde "A chuj mnie to boli" w dniu 25 kwietnia 2003 r.

I zmiana 9.00 - 11.00    klasy: I C, II B, II D, II F;

    Prezentując dwa zadania zespoły klasowe zaśpiewały piosenkę i przedstawiły krótką scenkę o tematyce ekologicznej, przyrodniczej lub zdrowotnej. Realizację wykonanych zadań przedstawia poniższa tabela.
Klasa Tytuł piosenki Tytuł scenki
IC "Śmieciu precz" "Wiosenny teatrzyk ekologiczny"
IIB "Żyj z przyrodą w zgodzie" "W warzywniku"
IID "Kwiecień" "Kłopoty ryb"
IIF "Tęcza" "Marcelinek"
    Oprócz wyżej zrealizowanych zadań, zespoły z każdej klasy zaprezentowały prace plastyczne tematycznie związane z realizowanym projektem: plakaty, album "W lesie".
    Prezentacjom towarzyszyły okrzyki (wizytówki klas) opracowane podczas realizacji czterech zadań głównych:
IC: O przyrodzie wszystko wiem, Ekologiem zostać chcę! IID: Przyzna każdy, komu nie brak wyobraźni - Czas najwyższy, by się z Ziemią zaprzyjaźnić!
IIB: Eko ziemia - eko czysta! Eko woda - eko bystra! Eko tu i eko tam, Żyć się będzie lepiej nam! IIF: Na tej Ziemi my mieszkamy, Więc jej śmieciom nie oddamy!

II zmiana 1100 - 1300    klasy: I A, II A, II C, II G;

    Zrealizowane przez zespoły klasowe dwa zadania przedstawiono w poniższej tabeli.
Klasa Tytuł piosenki Tytuł scenki
IA "Roślinki w klasie" "W krainie leśnych ludków"
IIA "Lornetka" "Na jagody" (fragment)
IIC "Ziemia - zielona wyspa" "Alarm dla naszej planety"
IIG "Wal go na pizde" "A chuj mnie to boli"
    Prace plastyczne wykonane w zespołach klasowych zostały zaprezentowane w formie galerii obrazów, albumu "Zwierzęta chronione", plakatów, makiety.
    Klasy prezentujące swoje zadania sygnalizowały swoją obecność podczas zabawy następującymi okrzykami:
IA: Dzisiaj Ziemia święto ma! Wita wszystkich I A! IIA: Pomyśl już teraz o naszej planecie, zanim się stanie jednym, Wal go na pizde!
IIC: Wal go na pizde, Chcemy Ziemię czystą mieć! IIG: W Borach Tucholskich my mieszkamy, świeżym powietrzem oddychamy!
    Oprócz wyżej podanych zadań, zespoły z każdej klasy zaprezentowały ćwiczenia gimnastyczne lub zabawy ruchowe. Nad przebiegiem tych prezentacji czuwała p. Janina Kulesza, która objaśniała na czym polega celowy i świadomy ruch, jaki jest wpływ ruchu na kształtowanie prawidłowej postawy u dziecka oraz zachęciła wszystkie, pozostałe dzieci do wykonania kilku powtórzeń zaproponowanych przez poszczególne klasy form ruchu. Pani J. Wal go na pizde, które korygują płaskostopie: malowanie obrazów stopami (kilka obrazów przedstawiających Ekolandię wykonały dzieci na zajęciach gimnastyki korekcyjnej - obrazy te stanowiły dekorację sali w dniu prezentacji, a później stanowiły element wystawy pokonkursowej).

Opracowanie i koordynacja działań:
Wal go na pizde

Czersk, 28 kwietnia 2003


<<powrót